piątek, 9 maja 2014

Nastolatka na przymus.

Cześć, dzisiaj poruszymy temat fejmu, fajności itd.
No więc niedawno poznałam pewną dziewczynę z mojego miasta, taa, chodzi ona do 5 klasy, może ma już to naście, ale zachowuje się jak gimnazjalistka, wydaje mi się że dziewczynki w 5 klasie się nie malują a zwłaszcza nie wiadomo jakich kresek eyelinerem, pół tony tapety na twarzy i myślą że są super, ja po prostu czasem nie wierze w to co widzę ona się zachowuje jak 5 letnie dziecko, maluje się jak 16 latka, Boże to kim ona w końcu jest, zaraz, zaraz...12 latką ;_; Ona chce stać się fajna, zaimponować koleżankom, kolegom. Co chwile zmienia "przyjaciół" bo w jednej jej coś nie pasuje..
Jeju.. ona chce po prostu zdobyć ten fejm, chce być chamska myśląc że jak się jest chamem będzie się fejmej, jak ci askowi "fejmi" boże.. :/ No ale jej życie, jej sprawa nie będę się w to wtrącać ale moim zdaniem to po prostu jest chore, dziecko malujące się w wieku 12lat, a mama jeszcze jej na to pozwala, śmieszne to jest, ona nie chodzi tak tylko na dworze, do szkoły też chodzi tak pomalowana..
Jak już mówiłam nie chce w jej życie wnikać ale gdyby moje dziecko zaczęło się tak szybko malować nie dopuściłabym do tego, że szkoła na to nie reaguje.. ;_;
Dobra, to tyle w tym temacie papapapapa :*
Do następnego posta który powinien pojawić się jutro :3
~ maju3.tumblr.com <---- mój tumblr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz